Het enige wat erger is dan blind zijn is,

dat je wel zicht hebt, maar geen visie.

Helen Keller

Uitzicht door inzicht ...


Veel organisaties worstelen met de vragen: “Wie zijn we? Wat drijft ons? Wat is ons verhaal?” In het antwoord op deze vragen schuilt de merkwaarde van uw organisatie en het verschil met de concurrentie. Monto Media Consultancy is gespecialiseerd in het vaststellen en ontwikkelen van deze merkwaarde met het unieke Monto Media Merkwaarde Model®.

Merkmissie

Uw merkmissie is waar u voor staat. Monto Media helpt organisaties in het vastleggen van hun merkmissie voor een uitdagende toekomst. Wat de organisatie wil betekenen voor haar klanten, medewerkers, stakeholders en andere betrokkenen.

Merkvisie

Uw merkvisie is waar u voor gaat. Het uitzetten van de onderscheidende koers in ontwikkeling en richting van een organisatie in een veranderende wereld. Monto Media ondersteunt en bewaakt.

... en inzicht door uitzicht.


Goodwill, een optelsom van beloften en verwachtingen, bepaalt voor een derde deel de waarde van een organisatie.* Wat een merk uniek maakt, is de beleving. Merkwaarde maakt het verschil. Veel organisaties kennen of herkennen hun merkwaarde niet. Wat is de kern van wat zij doen? Wat maakt hen onderscheidend? Het Monto Merkwaarde Model® geeft antwoord op deze vragen. De merkwaarde uit het Monto Merkwaarde Model® is de basis voor uw missie, visie en strategie. Zij geeft inzicht in de markt, de doelgroep en de concurrentie. Het draait om uw onderscheidend vermogen.

(*bron Brand Valuation, Interbrand Juli 2008).

Merkbelofte

"Belofte maakt schuld."

Naar strategie

A perfect responsive theme powered with selective options for different screen resolutions.